Lugnet på Bomansgatan..

Klockan är 21.22 det är Valborgsmässoafton och jag funderar starkt på att dra mig mot sängen.
Klara sover i vår säng och Andreas snarkar i soffan.
Har precis ätit en halv tallrik A-fil, smakade rätt bra faktiskt.

Valborg, vilka minnen jag har från massa valborgsmässoaftnar. Eftersom jag fyller år dagen innan valborg så har jag alltid haft tjejfest för mina vänner just den här dagen. Det har varat hur många år som hellst.

Allt från att ha hängt uppe på skantzen med alla dåvarande vänner till att de senaste 7-8 åren har haft årets första grillfest hemma hos mig med mina tjejer.

Förra året var dock det sista, kommer i håg att jag sa det förra året att det här är det sista, det var de ingen som trodde på men se hur det blev! Men en favorit i repris kommer nog så småning om.

min fina vän emma & jag för exakt ett år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0