wishlist

jag vet att det är väldigt tråkigt att läsa inlägg utan bilder.
men jag ska ändra på det, snart... när jag orkar ladda min kamera och när jag orkar ta lite kort!

I alla fall tänkte jag publicera min egna önskelista till jul. Om jag skulle få en av sakerna skulle jag vara mer än nöjd eftersom de är en del kostsamma saker på listan!


-    Kitchenaid (en kökshjäl/bakmaskin)
-    Global knivar (köksknivar)
-    Mulberry bayswater (väska)
-    Alex Schulmans -skynda att älska (bok)
-    Ittala Champange glas
-    Tivoli audio (radio)
-    Kalender Mulberry
-    Presentkort på Åhlens
-    Pepparkvarn i från Zazzenhaus
-    Prenumenation på Allt om mat
-    Sofi Fahrmans bok "Elsas Mode"
-    Armband i från Thomas Sabo

Jaa det var väl ungefär så som den ser ut förtillfället.
Gimme gimme!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Kanske kan skriva va de är oxå? fattar ju inget av dom där namnen :M

2009-10-28 @ 19:39:19
URL: http://sofialinneal.blogg.senneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0