sköna söndag

Då var den jobbfria helgen slut. igen.
Hela helgen har varit lugn och skön och gått i familje tecken.
bio, hyrfilm, god mat, promenader och sovmorgon. 
Har även hunnit med att träffa jenny & frej för att kika på innebandy.

I dag har jag fått en välbehövlig ansiktsbehandling av min svägerska plus en massa prover att använda hemma för att få bukt med min hormon-revolt-hud.
              -det känns som att vara 13 igen med femtioniotusen små äckliga finnar i hela pannan.
Nu sitter jag framför tv´n och fundera på om jag ska ta en dusch för att i morgon kunna ta mig en liten liten sovmorgon innan det bär av till örebro för jobb.

Att jag är en sucker för dyra cremér, bodylotions och make up är inget att hymmla med. Jag har provat de flesta märken och för att vara snäll tänkte jag ge er ett tips på hudvård & kroppsvård -kerstin florian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0