första advent







Glad första advent på er alla.

Jag har precis landat i fotöljen efter en adventsweekend i stockholm med familjen.
Vi hann med både brunch på berns, julmarknad på hovstallet, middag i gamla stan, spökvandring & shopping.
Det har varit super mysigt och så mycket som vi gick i går har jag inte gått på länge. Det kan jag säga, kändes i fötterna när vi för kvällen slockande i mjuka hotellakan på Berns hotell.

Bjuder på några bilder från våran adventspyntade lägenhet, med bland annat min egengjorda julgrupp som jag fixade med under min lediga fredag samt en bild på mina shopping fynd från helgen.
Ett grått uppläggningsfat i från Mateus porslin, flaskunderlägg i från Svenskt tenn och ett rött läppstift i från MAC.
Med i shopping påsen fanns även en grå åkpåse till pyret i från Bugaboo.
A investerade i både nya jeans och  ett par nya pjucks samt en talbok att ha med på jobbet.
Nu blir det lite lugnt på shopping fronten till oss själa och fokusering på julklappar.

Dags för julmust & pepparkakor var det nu!


Kommentarer
Postat av: janika

i miss you..

2009-12-01 @ 16:29:01
URL: http://ahooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0