10 veckor, måtte dessa gå fort!

Nu är det bara ca tio veckor kvar tills det lilla knytet får se världens ljus.
Måtte dessa tio veckor gå fort!
Jag är trött på att känna mig fet, flottig och finnig.
Tio veckor, jisses, det är ju när man tänker efter typ INGENTING!

På söndag är det första advent och sen skulle jag tro att december springer i väg. Jag längtar såå efter julen!
Men innan söndag så ska jag hinna med en mys helg i huvudstaden med bland annat julmarknad på skansen.
...just ja, jag har jobbfest på torsdag och ett fett matteprov på fredag morgon också.
Glömde nästan det.

Nu ska jag snart sätta mig på tåget och åka hemåt Västerås efter en arbetsdag i Örebro.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

om 10 veckor blir jag moster :M

2009-11-23 @ 16:45:50
URL: http://sofialinneal.blogg.senneal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom där tio veckorna kommer att springa förbi kan jag säga :) Ska bli roligt att se vad som gömmer sig där inne. En mini thunder ;D

2009-11-23 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0