vilken jävla mat-dag

I dag har jag haft en sån här dålig matdag igen.
Frukosten var helt ok, om man skippar Oboyen, shame on me.
Lunchen likaså, chili con carne
Middagen likaså medelhavslasagne.

Men där i mellan, jisses. Två chokladpraliner, ett winerbröd (var ju tvungen när jag blev bjuden) en kanelbulle under fikat med Sofia och nu massa pepparkakor (eftersom jag har bestämt mig för att äta pepparkakor varje dag fram till jul).
Men som tur är, är att i morgon är en annan dag!

INGEN OBOY
INGEN CHOKLAD
INGEN BULLE
INGET WINERBRÖD

Men pepparkakor det tänker jag fan äta!

Korven i magen sparkar för fullt och verkar njuta av alla godigheter jag stoppar i mig!

PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny&Frej

Kvinna du är gravid då är allt tillåtet att trycka i sig ;)

2009-12-02 @ 14:02:29
Postat av: emma

update women! :)

2009-12-03 @ 13:33:35
URL: http://emmamania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0