Resumé 2009

Januari åkte jag till sammans med de här tre tjejerna till Sälen.
Utfärdsåkning & afterski när den är som bäst!





Ovetande om vad som komma skall var Februari en partyfylld månad.





Mars bjöd på härligt vårväder & korvgrillning på Västgötaslätten samt en härlig SPA-dag på färnaherrgård tillsammans med Mamma.



 

Sen kom April och det blev påskfirande i Sälen, solen sken och jag & Andreas tog en tur upp på fjället med längdskidor.
April började lida mot sitt slut när jag fyllde 22 år och slog till med fest med årets första grillning för mina BÄSTA vänner!











Efter april kom maj och vi hade bowlingkväll med släkten!
Jag fick en kryssning av mina BÄSTA när jag fyllde år som ägde rum under maj, GALET!





I juni tog Karin studenten, det firades med pompa & ståt!
Det var även under denna månad som det berömda plusset kom & en helt ny värld öppnades.





Under Juli seglade vi i väg på en kryssning tillsammans med familjen, ett besök på Torten hann vi också med!









I Augusti åkte jag och älskling på en solresa till Mallorca







September blev en spendersam månad då vi slog till på en ny bil!
Audi A4 avant





















Under Oktober så bestod dagarna mest av jobb & en hel del matte-plugg.
Men jag hann även med att träffa föräldargruppen, äta romantisk middag med darling &
få ansiktsbehandling av svägerskan!

I november hade jag & C ordnat med en huvudstadsweekend för familjen.

Vi bodde kanon på Berns hotell, åt gott på Sally´s i gamla stan, gick på Stockholm Ghost walk

& shoppade både svenskt tenn samt proslin i från Matteus.



Resten av året kommer i ett kommande inlägg!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: karin

Gott nytt år! <3

2009-12-31 @ 12:36:59
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: Sarah Nylund

Gillar om det du skrivit! Mysigt att se lite bra saker och inte bara det generella grejerna som man kan se om varenda dag. ;)

2010-09-28 @ 13:15:55
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0