pannkakor & saffransskorpor!

I dag är det torsdag, för er som inte visste det ;-)

Sitter ute på Finnslätten och jobbar i dag, och tamme tusan, jag har cyklat hit!
Det var kämpigt vill jag lova.
Jag förstår att människor med övervikt blir anfådda och trötta. Jag med mina 10 kg plus flåsade som en hund när jag kom fram, haha.

Nu är det bara 8 minuter kvar tills jag checkar ut och hoppar upp på biken igen.
I kväll står pannkaksmiddag på menyn och saffransskorpsbaka på listan. Andreas kommer hem också, det var ju på tiden, har inte sett honom sen söndags. Men det hör ju till vanligheterna.

Fick hem en ny julskiva med posten i går också som jag tänkte inviga i kväll, ni hör väl vilket mys jag kommer slå till på ;)

Jag har längtat så mycket till julen så jag måste ta varje tillfälle i akt att bara njuta. I morgon är det fredag också, ojämn vecka vilket betyder jobb i helgen. SUCK PUST OCH STÖN! (men jag gillar ju pengar och jag gillar att shoppa så det är bara att jobba)

Meningslöst inlägg, men ni verkar ju inte ha något bättre för er ändå.
Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0